Kis Magyar Szendvicshatározó - A mindent bele szendvics - Függő Hírügynökség

northpark_sidebar.png

 

spoiler_1.png

 

antimetal.png

muszlimcsajok_1.png

Chat Géza

UTOLSÓ VACSORA - Már érzem, hogy repül felém az a bizonyos nehéz kő, vagy egy keményre szikkadt keményebb kenyérhéj, de az én meglátásomban Jamie Oliver nem tudja úgy felpiszkálni az ízlelőbimbóimat, mint Adam Richman az iszonyatosan zsíros és egészségtelen ételeivel. A Man v. Food című műsort nézve a reklámidő alatt kirohanok a hűtőhöz, és gondterhelten tűnődöm, hogy mi a fenét egyek. A hűtőt félig kirámolva, a spájz összes fűszerével a hónom alatt csinálok valami kaját, amitől eltelítődik a belem, hogy az adás további részében ne legyen gondom az éhség kínzó gyötrelmeivel. Ebben az adásban a szendvicsekről volt szó. Akkor nézzük, mi rejlik a Függő csapatának terülj-terülj asztalkáján.

 

bányász.jpgBányász szendvics

 

Nem kezdek bele egy újabb unalmas szendvicses történetbe, az étel elnevezéséhez elég annyit tudni, hogy '73 nyarán, amikor a kartondoboz gyártó cégnél dolgoztam, az ebédszünetben alufóliába csomagolt szendvicsem láttán csak ennyit mondott az egyik munkás kollégám: "Nin'd má'n mekkora bányász szenyvicset hozott a kölyök. Megtudod te azt enni?" Az ezt követő ütés-váltást inkább nem ecsetelném. A hajnali ötkor történő kelés nem sok kreativitással kecsegtet egy még álmos, de majd a nap folyamán irgalmatlanul megéhező ember számára, és ezzel én is így voltam azon a reggelen. A konyhában leszeltem négy karéj kenyeret, és hát nem lettek a legvékonyabbak. Megkentem őket vajjal, és azt sem mondanám, hogy spóroltam a kenőanyaggal. A hűtőből kikaptam mind a három fajta felvágottat amit találtam, majd azokat igazságosan elosztottam mind a négy kenyérszeleten.

 

A spájzban volt egy kis kolbász, meg paprika, meg paradicsom is, mert a Jóvilág Kft pont a múlt héten küldte a szeretetcsomagot. Persze, hogy megkínáltam két kenyérszeletet ezekkel a kis csemegékkel. A hűtőbe visszapakolva szembetalálkoztam 20 dkg sajttal, meg némi mustárral. Egye-bassza ezeket is belerakom. Egy kis sajt, egy kis mustár, és kész is. A neheze azonban csak most következik. Hogy a fenébe csomagoljam ezt be. Nyilván csak két szendvicset viszek magammal a gyárba. Valahogy úgy kéne egymásra borítanom a kisebb bőségtálként szolgáló kenyérszeleteket, hogy ne potyogjon minden a földre. Egy két paradicsom kárba veszett ugyan, de a lényeg bennmaradt. Így készült az én bányász szendvicsem. 



Bármilyen felvágott megteszi. Nem kell bele minden. A lényege a bányász szendvicsnek, hogy egy elfogyasztása után csak a szemed kívánja a következőt, valamint a szendvicsnek olyan nagynak kell lennie, hogy ne tudd normális szájtátisággal fogyasztani. Erre egy nagyon jó kiskapu, ha a kenyérszeleteket ormótlan vastagságúra szeljük.

 



 

Egyes források szerint a bányász szendvics nem más, mint zsíros kenyér. Nos, azok a források nem hitelesek.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fuggohirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr945509716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása


Függő Hírügynökség © 2012 | Impresszum | Médiaajánlat | Monarchia | Antimetál | Spoiler | Muszlim Csajok |