Kártérítést követelt a nyugdíjas, akit elütött egy játékautó! - Függő Hírügynökség

northpark_sidebar.png

 

spoiler_1.png

 

antimetal.png

muszlimcsajok_1.png

Függő Hírügynökség

327ee1c500000578-3506394-she_sat_on_the_floor_on_the_sidewalk_in_front_of_the_toddler_who-a-5_1458754289349.jpg

 

Te mit tennél, ha elütne egy óvodás kissrác egy kis piros játék autóval?

 

Felrúgod a gecibe! Nyilván bosszankodsz picit, aztán tovább állsz, nem?

 

Na, ez a kínai nyugdíjas nem így tett, inkább keresztbe feküdt a "jármű" előtt, és nem volt hajlandó fölkelni, amíg a "sofőr" nem fizet neki kártérítést.

 

Szerinte a vezetőnek nem volt engedélye arra, hogy a járdán közlekedjen - ebben amúgy valószínűleg igaza van, hiszen senki sem hallott még gyerekjogsiról, vagy játékautókhoz való forgalomról.

 

Másrészről nem tudni, hogy a néninek mitől pattant el az agya: lehet, hogy nem akartak segíteni neki a baleset után, és ezért rágott be.

 

Az mindenesetre biztos, hogy a nyugdíjas gyalogos vs. óvodás sofőr az új Batman vs. Superman!

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fuggohirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr318531512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rendszámot minden kisgyerekre
ha nem hajlando folkelni ott kell hagyni majd megunja
Még régebben álltam a járda szélén és néztem a kirakatot, amikor egy idős néni belémrongyolt a banyatankkal. Úgy fogtam járdát, mint egy kiütött kuglibábu. A bokám felett lett egy jó nagy kék folt, félarasznyi darabon lejött a bőr és elég rendesen vértett. Alig tudtam ráálni arra a lábamra, iszonyúan fájt. A banyatank felborult, a savanyú uborkás üveg összetörött és minden ami benne volt, elázott az uborkalétől. Természetesen a néni rögtön letámadt olyan alapon, hogy én akadályoztam őt a szabályos közlekedésben és rikácsolva követelte, hogy fizessem ki a kárt! Többen kőrbeálltak és miután megjegyzést tettek a nénire, az sírva, ordítozva elrángatta a banyatankot, még messzebb a saroknál is lehetett hallani a lamentálását. Meggyőződése volt, hogy én vagyok a hibás, mert ott álltam.
Kína? Bezzeg Felcsúton elkobozták volna a gyerek játékautóját a biztosítás, a vezetői- és a járdahasználati engedély hiánya miatt.
süti beállítások módosítása


Függő Hírügynökség © 2012 | Impresszum | Médiaajánlat | Monarchia | Antimetál | Spoiler | Muszlim Csajok |