Az én március tizenötödikém, avagy a legbékésebb ünnepi közvetítés evör! - Függő Hírügynökség

northpark_sidebar.png

 

spoiler_1.png

 

antimetal.png

muszlimcsajok_1.png

Tamás J. Bertalan

ENTERTAINMENT WEAKLY - Unja már, hogy ma akárhová kapcsol vagy kattint, mindenhonnan orbánviktorok és antiorbánviktorista tüntetők folynak? Akkor a legjobb helyen jár, én ugyanis ma ki sem teszem a lábam a lakásból, és még véletlenül sem olvasok bele a magyar nyelvű sajtóba! Tartson velem ezen a békés utazáson, és én megmutatom, milyen egy tökéletes ünnepnap egy tisztes magyar háztartásban!

 fekszes.jpg

 

07:32 Még alszom...

...persze ezt utólag írtam, hisz ki hinné el, hogy álmomban is tudok gépelni?

 

08:02 Enyhe másnapossággal ébredtem

Tegnap sikerült kissé becsípni a szombat estére való tekintettel, úgyhogy ma kótyagosan keltem. Kitámolyogtam a fürdőszobába. Szerencsére Orbán Viktor nem volt.

 

norban.jpg

 

08:27 Sajgópyrin

Úgy tűnik, hogy a haveromat, Tibit jobban megviselte az előző esti ivászat. Adtam neki egy fejfájás-csillapítót, hátha jobban lesz.

 

Ez nem a Tibi, képünk csak illusztráció.

 

A Daily Mailen van egy breaking arról, hogy valakinek publikus lett az instagram-fiókja

Tudja valaki, ki az a Matthew Lewis? Azt írják, most már bárki megnézheti a képeit az instán. Őrület!

 

08:52 Tükört vagy Tükröt?

Másnaposan két dolgot jó igazán nézni: természetfilmeket a tónál békésen iszogató gnúcsordákról, vagy bármit Tarkovszkijtól. A tévében nem voltak gnúk, ezért betettem inkább a Tükört. Vagy Tükröt. Szerintetek melyik a helyes?

 

 

Ilyen szép képek vannak benne, jórészt összefüggés nélkül:

 

 

Tim Burton élőszereplős Dumbot készítene!

Ha már a filmművészetnél tartunk, mi csak annyit szeretnénk hozzátenni a hét híréhez, hogy reméljük, Johnny Depp fogja játszani a repülő elefántot:

deppdumbo.gif

 

11:11 Akciós a pálinkás pohár az Ikeában

-mondja a csajom, aki most olvasta ezt valahol. Nem tudom, miért mondja, nem is szeretem a pálinkát. (x)

 

12:57 Túl vagyok az ebéden

Spagetti volt. Tudom, nem egy nemzeti színű krumplipüré, de azért finom volt. A biztonság kedvéért az ebédet is az ágyban fogyasztottam, mert ott a legkevesebb az esélye, hogy valaki váratlanul beszédet mond, vagy ellentüntet.

 

 

 

13:46 Állatos híreket mondunk

Kihevertem a kajakómát, és most olvasgatok. Bár a békésen iszogató gnúcsordák elmaradtak, az állatos kontenttel mindig Dunát lehetne rekeszteni az interneten. Itt van például ez:

Az elefántok képesek kiszagolni a taposóaknákat

Vajon erre úgy jöttek rá a tudósok, hogy ráterelték az ormányosokat egy aknamezőre, de azok egy karcolás nélkül megúszták? Az Independenten olvastam a hírt, ami egészen új értelmet ad a harci elefánt kifejezésnek.

 

...vagy ez:

 

Egy brazil fickó azzal szórakozik, hogy lufikat vesz a szájába, aztán megvárja, amíg egy ideges kígyó ki nem durrantja azokat

Mindenkinek kell egy hobbi, én például hülyeségeket írok vasárnap délután, ő meg kígyókat enged veszélyesen közel a szájához. Hogy ki a nagyobb állat, a kígyó vagy ő (vagy én), mindenki döntse el maga. Tessék, itt egy kép róla:

 

kigyogyogyo.jpg

 

Itt amúgy már kidurrant a lufi, de ha szeretnéd megnézni, milyen volt a mutatvány, itt van róla a teljes cikk.

 

14:32 Aleska Diamond és én ugyanúgy töltjük a március 15-ét

Na jó, majdnem: mindketten az ágyban heverészünk, de ő közben könyvet ír. Bezzeg nekem csak ez a béna közvetítés jutott. :( 

 

 

17:33 Jó reggelt, Magyarország!

Kissé elbóbiskoltam, és most ébredtem, ez okozta a fennakadást a tartalomszolgáltatásban, de állítólag még így is üzembiztosabb vagyok, mint az új Nemzeti Hírtévé. Ezt persze csak onnan tudom, hogy véletlenül majdnem elolvastam valamit a twitteren, de aztán gyorsan észbe kaptam, és továbbgörgettem.

 

 

17:43 Szerencsére olyan hírt is találtam, amit nem kellett továbbgörgetnem, és megoszthatom mindenkivel

Íme:

 

Egy új tanulmány szerint túl sok tanulmány születik a világon

Méghozzá azért születik ennyi, mert amúgy is túl sok a tanulmány, és a tanulmánydömping közepette hamar elfelejtjük, amiket olvastunk, és máris újak után nézünk. Ez annyira igaz, hogy én már erre a tanulmányra sem emlékszem, pedig még csak most írom róla a posztot. Ha te is szeretnél róla olvasni, mielőtt elfelejted, a Vocativ-on van egy rövidke cikk róla.

 

17:50 Megkóstoltam ezt az új kekszes Milkát, amit mindenhol reklámoznak mostanában

A kekszet leszámítva elég jó.

 

Most az olaszok szívták be a márciusi havazást

Két éve még nálunk volt ítéletidő a tavasz helyett, idén pedig az olaszországi Capracotta városa húzta a rövidebbet, ugyanis 24 óra leforgása alatt két és fél méter hó zúdult a településre. Egyelőre vizsgálják, hogy sikerült-e ezzel bármilyen rekordot megdönteni. Azt nem írják sajnos, hogy a helyiek kaptak-e sms-t a Belügyminisztériumtól, hogy üljenek át egy másik autóba.

 

18:26 Azonnal kapcsoljanak a Film+-ra, már fél órája megy az Űrgolyhók!

Mel Brooks filmje minden idők egyik legviccesebb vígjátéka, és nem csak azért, mert egyáltalán nem szerepel benne Orbán Viktor.

 

 

Szétlőtte az anyuka a család 127 centis tévéjét, mert túl sok időt töltöttek előtte a gyerekei

A 40 éves Jennifer Unelly-t annyira idegesítették a tévét bámuló gyerekei, hogy a távirányító helyett egy 22-es kaliberű Ruger puskával vetett véget a matinénak. Sajnos a sajátos módszer nem nyerte el a hatóságok tetszését, az illinoisi nőt ugyanis veszélyeztetéssel vádolják. A történet legérdekesebb részlete egyébként az, hogy a gyerekek épp a Primus zenekar egyik klipjét nézték, ami részben magyarázatot ad a történtekre. Tudják, ők írták például a South Park főcímdalát is. A csajom szerint amúgy túl sokat tévézek, de szerencsére mi nem tartunk itthon fegyvert.

 

20:53 Kedves Irén! A hosszú hallgatásért, elmaradt leveleimért már megbocsáss!

De az Űrgolyhók után átkapcsoltam a Bödőcs Böllérbalett című műsorára, és ott ragadtam. Nem volt rossz, bár eléggé böllérre eresztette a dolgot...

 

 

21:00 Végezetül következzen a két kedvenc hírem erről a hétről

ún. jogászkontent, íme:

 

Szoros a verseny a hét leghülyébb perelője címért

Ez a csaj, bizonyos Brooke Magnati azért perelte be a volt pasiját, mert az azt állította róla, hogy NEM volt prostituált. Igen, jól olvasták. Magnati ugyanis azzal lett ismert, hogy elképesztően sikeres könyvet írt életének arról az időszakáról, amikor call girlként dolgozott. Valószínűleg ez az első eset a történelemben, amikor egy nő azért érzi sértve magát, mert NEM kurvázták le.

De van, aki még nála is keményebb: a halálraítélt nő, aki a halálfélelem miatt pert akasztott Georgia állam nyakába. Kelly Gissendaner 13 órát töltött a kivégzésére várva, végül pedig elhalasztották a procedúrát, mert nem volt megfelelően előkészítve a méreginjekció. A nő ügyvédje most perel a pszichikai terhelés miatt, amit a halálsoron várakozó Gissendanernek el kellett viselnie.

 

21:20 Akár hiszik, akár nem, ez a kép a kádamban készült

Igen, ott ahol reggel nem volt Orbán Viktor. Hiába, az érintésvédelem alapjait VV Dennistől tanultam. Eljött az ideje, hogy az egész napos kemény munka után kinyújtóztassam a tagjaimat, és letegyem a lantot. Még az is lehet, hogy odakapcsolok az M1-re, miután kimásztam a kádból!

 

20150315_211833.jpg

 

 

De addig is, Orbánviktorokban szegény nemzeti ünnepeket mindenkinek!


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fuggohirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr347271451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása


Függő Hírügynökség © 2012 | Impresszum | Médiaajánlat | Monarchia | Antimetál | Spoiler | Muszlim Csajok |