UTOLSÓ VACSORA - A poén kedvéért gondoltam megkóstolom, hogy milyen mámorító íze van az okostelefonos játékról lerántott utolsó bőrnek és minden undor nélkül legyűrtem egy Angry Birds-ös dobozos üdítőt. Ízlett, bár nem vagyok egy energiaital szomelié, de nem is az volt a lényeg, hogy ízorgiát rendezzek az ízlelőbimbóimnak. A hajtás után remek gif és kiváló minőségű újságírói mestermunka található.
- Nem vertek át.
- Mondjuk 269 forinttal lehúzott a Ravioval szövetkezett üdítőgyár, a rohadt anyjukat!
- Ízre tipikus tutti-frutti (nem a pornólap).
- Szomjoltás szempontjából elérte hatását.
- Igaz majdnem vettem még egyet, tehát a beszippantó marketing is működik.
- IItalfogyasztási élménynek pedig egész kellemes, ha ötéves gyermekké átszellemülve szüpürtyüljük a drága itókát.
Mivel amolyan meglett gondolkodású ember vagyok, és hűen vallom a "pohár sört nem iszok, nehogy buzinak nézzenek" egy isten hitet, ezért kissé meg kellett erőszakolnom magam, hogy ilyen gyermeki dizájnú dobozt emeljek a számhoz és nyeljem nyállal a belőle kicsorduló bódítóan édes italkészítménynek eladott 100 %-ig mérgező szemetet. Az egy dolog, hogy nem volt botrányos, műanyag utóíze, ami után percekig kell nyammognia az embernek, de rájöttem, hogy a harmónikus ízvilág, a dizájn és a hibátlan célközönség-berántó játék+üdítő marketing kombó hova akar kifutni.
Fogyasztás után lehet élőben Angry Birds-özni!!! Ez itt a lényeg. Akkor sem volt ekkora "messziről a kukába szemétbedobás"-i élményem, amikor pápaszemes létemre CSAK utolsó előtti előttiként hullottam ki a tétre menő szeméthajító bajnokságon az általános iskolás idők minden nagyszünetben megrendezett selejtezők egyikén. Mert itt és most felnőtt létemre éreztem azt, hogy joggal hajigálom több méterről a szemetet a kukába.