A legjobb párkereső hirdetés EVÖR! - Függő Hírügynökség

northpark_sidebar.png

 

spoiler_1.png

 

antimetal.png

muszlimcsajok_1.png

Függő Hírügynökség

ENTERTAINMENT WEAKLY -  - Peterdi Pál mind a tíz ujját megnyalta volna, ha annak idején ekkora kincsre bukkan a Bazár lapjain, mint amit mi őrizgetünk már egy ideje a virtuális kincsesládánkban. Most végre eljött az ideje, hogy megosszuk a nagyvilággal minden idők legszerényebb, és leginkább lényegre törő párkereső hirdetését:


holgykeresurat.JPG


Aki tudja, hogy milyen egészségi káron tud segíteni egy ügyvéd, vagy hogy egyáltalán mi ez, az mondja már el a tovább után, plíz!

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fuggohirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr635567517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A "hátafaszomnemkéne?" kategóriában 10++ pontos!
Eg.kár: beperelte az orvosát.

De kb ilyen lenne egy hasonlóan lényegretörő válasz:
Cserébe mi van: csak dugás? Hányszor egy héten? Anál is? Lenyeli? Fájni szokott a feje? Főz is? Mit? Takarít? Mos? Vasal? Dolgozik? Kertbe ültet? Befőtt? Gyümifa metszés? Fűnyírás? Korán kel?

Mert ha mindezek megvannak, akkor akár még lelhet is párt :)
Problem? A mai kor szellemének teljesen megfelelnek a hölgy elvárásai. Én is futottam már nem egy ilyenbe, nem voltam szívbajos, vettem a lapot és én is feltettem @Behajtó70 által feltett kérdéseket... :)
Amúgy én mindig azon töprengek, hogy mit érez az, aki felad egy társkereső hirdetést úgy, hogy nem arról ír, hogy ő milyen, hanem arról, hogy milyen társat akar. Miafaszt gondol, meglátja valaki, és aszondja: "én pont ilyen vagyok, kit érdekel, ki adta fel, jelentkezem!"?

Ez a hirdetés is az a fíling, bár itt a hirdető elárulja azt az ellenálhatatlan fícsört magáról, hogy 50-es nő... :D
Peterdi nem a tartalomra, hanem a bakikra szakosodott.

A hirdetés amúgy ezer kérdést felvet (kezdve onnan, hogy hogyan engedhették ebben az értelmetlen és szerkesztetlen formájában nyomdába, aztán hogy miben kéne segíteni tanulni? sejtbiológiában, főzésben...? fogorvos kell neki, vagy olyasvalaki, aki ismer egy fogorvost?, az ügyvéd díját a férjjelölt állja, vagy elég, ha visz egy kompetens ügyvédet?...), de elsősorban is azt, ami @kalandféreg oldalát is fúrja, azaz hogy mire számított a nő, hányan jelentkeznek? Mert szerintem erre a hirdetésre komoly szándékkal senki épeszű nem válaszolhatott.
Csak ezt nem értem, hogyha valaki rendelkezik a "zanyagiakkal", akkor miért egy 55 éves nőt választana, akinek még "egészségi kára"(?) is van.
Ha már valaki kurvának áll, akkor legalább legyen tisztában a saját értékével a húspiacon...
Jaj de olvashatatlan ez a font és színkombináció.
A hirdetés meg epikus...
Nem látok ebben semmi kivetnivalót.
Őszínte.
Ha megnézel egy sima társkereső igényt 35-ig a protkón kívűl ugyanez a kívánalom mindenhol megvan.
A korral meg jön a protkó.
---
kifolyik a szemem a komment font-jától. lehet jobb lenne egy másikat keresni
süti beállítások módosítása


Függő Hírügynökség © 2012 | Impresszum | Médiaajánlat | Monarchia | Antimetál | Spoiler | Muszlim Csajok |