CSÚNYAIRODALOM - A svéd lakberendezési tárgyakat gyártó, ám mini hot-dogban is utazó áruházlánc legújabb katalógusában minden benne van, amit egy random horoszkópban, Oravecz Nórában, Paulo Coelhoban, vagy ifjabb Knézy Jenőben utálunk. Figyelem! A kattintás után agysejtszám-pusztulással járó képes közhelygyűjtemény következik.
A XXI. században már mindenki el akarja adni magát, ez nem kérdés. Manapság ugyebár mindenhol fontos a píár, meg a marketing, multik mézes mázos igyekezettel próbálják elhitetni dolgozóikkal, hogy munkahelyük egyben életforma is, de még a szárított majomkakát árusító kisiparos is azt akarja sugallni nekem – hülye vevőnek –, hogy az fenszi, meg trendi dolog, ha a maki-guanót szopogatom. Az IKEA már régóta szintén ezt teszi, sikerült is piedesztálra emelniük a házibarkács intézményét – amit persze nem volt nehéz Magyarországon, ahol nemzeti sport a vasárnapi flexelés –, de az új katalógusuk mindenen túltesz. A lead-ben felsorolt szerzők babérjaira törve próbálnak életérzést sugallni. A legjobbakat jól kifotóztuk a postaládába dobott reklámújságból:
„A csillámfaszláma ezüstös misztériuma kiszeltündei titkokat hozhat felszínre” – csettintene örömében Paolo Coelho e sorok olvastán.
„…De türelmesnek kell hozzá lenned” – folytatná Oravecz Nóra
Ezt mintha már valami olaszrizling boroscímkéjén is olvastam volna...
Minden horrorfilm alapmondata, illetve az 1986-os Fürge ujjak őszi pulóveres mellékletének kiegészítése egy anorákról.
„…Vagy a vécén ülve!” – tenné hozzá Dr. Hardlove, ha a Hahota magazin vicceiért lenne felelős
Ezt Márai Füves könyvéből, vagy a Nők Lapja legfrissebb pármegtartó rovatából másolták.
A csajom biohoroszkópja szeptemberre.
...Viszont ha nem, képes leszel ilyen frázisokat puffogtatni a reklámügynökséged kreatív megbeszélésein, amit el is fogadnak főnökeid!