40 órája okostelefon nélkül - Függő Hírügynökség

northpark_sidebar.png

 

spoiler_1.png

 

antimetal.png

muszlimcsajok_1.png

Chat Géza

COSMOPURITÁN - Chat Géza vagyok, okostelefon függő. 40 óra telt el azóta, hogy lemerült a telefonom és őszintén mondhatom, hogy jól vagyok. *taps*

 

Tőlem 224 km-re van a telefontöltőm. Ez egy ilyen kényszerterápia, mondjuk. Persze vehetnék egy újat is, de mivel iPhone tulaj vagyok, már csak büszkeségből sem fogom hagyni, hogy Steve Jobs még a síron túl is kiszipkázza a pénzt a zsebemből. További nehezítő tényező, hogy mivel az iPhone dokkolója nem egyezik a többi telefonéval (a szakadár kurva életbe) nem nagyon tudok csak úgy kölcsönözni bárkitől. Szar az élet. Ugyanakkor így letesztelhettem, hogy mégis mennyire vagyok rabja az okostelefonomnak. Semennyire. Egyelőre tünetmentes vagyok, a változás csak annyi, hogy gyakrabban nézek az órámra a pontos idő miatt, mint a telefonomra, mert ez utóbbi rohadtul nem mutat semmit.


Azt hittem nehezebb lesz, mert nem csak a free wifi adta lehetőségen lógva használtam a telefon adta okosságokat. Ott vagyok az instán, a twitteren, a tumblin, a fácsén, de mégsem akarok eret vágni magamon most, hogy csak a laptopomon keresztül lóghatok a közösségi felületeken. Sőt, le is szarom igazából. 

Íme, egy jóféle pro és kontra listát.

előny:

- nem kell folyton a zsebre tett kézzel mászkálnom ebben a dög melegben attól tartva, hogy kiraboltak és volt nincs 140 ezres telefon

- nem basztatnak a bookline-os emailek


- laptopon ugyanúgy tudok kommunikálni

hátrány:

- nem hallottam a csajom hangját, mert a Skype csak a csicskáknak való  nem fogom telefonálással megszentségteleníteni a csövesek által budinak használt prémium telefonfülkéket. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fuggohirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr505419761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása


Függő Hírügynökség © 2012 | Impresszum | Médiaajánlat | Monarchia | Antimetál | Spoiler | Muszlim Csajok |