39 évesen elkérték a személyijét a boltban, annyira berágott, hogy hír lett belőle - Függő Hírügynökség

northpark_sidebar.png

 

spoiler_1.png

 

antimetal.png

muszlimcsajok_1.png

Függő Hírügynökség

pri_50896442-e1504032843593.jpg

 

Sztori: Egy majd' 40 éves brit nő azt állítja, hogy megalázták a lakóhelyéhez közeli Sainsbury's szupermarketben, ugyanis nem szolgálták ki, amikor dohányt és kaparós sorsjegyet próbált vásárolni, mert nem tudta igazolni, hogy elmúlt 18 éves. Az igazság persze valszeg az, hogy tök menő úgy bekerülni a hírekbe, hogy "Hé, 40 vagyok, de tinédzsernek néznek a boltban!" A Sainsbury's dolgozóit egyébként arra tanítják be, hogy kérjék el mindenki igazolványát, akiről azt gyanítják, hogy 25 alatt van.

 

Forrás: Metro

 

Azt hiszed, hogy álhír, de nem az!

 

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fuggohirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr9812789690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szarom szebb nálad
34évesen is kölyökképű vagyok, jó pár éve már azt szoktam mondani amikor kérik a személyimet: Köszi!!! Már a kér(d)ésed is imponáló! :)
tolem az usa-ban 40 evesen kertek el a szemelyimet (utlevelemet) ejfeltajt egy barban. nem volt nalam, mert a kb legvonalban 500 meterre levo szallodaban volt. mivel zuhogott az eso, nem mentem vissza erte, csak elhagytam a bart.
ja, es napkozben egy nagy mall-ban is elkertek, amikor a jeg tetejerol levettem egy .33-as sort.
haaat ha fizetesnelkul vedelnel??? keszulj fel hogy fuloncsipnek! orulj hogy nem lottek le azonnal! :):)
Tőlem is kérték már el a személyimet.
Meg a forgalmit és a jogosítványt is...
Ja, és érdeklődtek a véralkohol szintem iránt.
Mire én:

"Biztos úr, a vádja koholt,
Sosem ittam véralkoholt."
EGYETLEN véletlenül átcsúszott "kiskorú" miatt meg kábé kivégzik. Így hát inkább ELKÉRIK mert az nem jár semmivel, kivéve ha valaki EBBŐL akar ötperc hírnévhez jutni.
A 12 éves fiának pedig nyugdíjkiegészítő biztosítást kínáltak?
@Venesz: "A vidám szív a legjobb orvosság" /Példabeszédek 17:22/ :)))
@Frady Endre:
"A vidám szív a legjobb orvosság"

Így igaz!
A vidám szivet szárítják, füstölik - gyógyító füvek és boróka füstjén, - majd porrá törik és kapszulákba töltik!
Úgy könnyebb fogyasztani, ugyanis...

/Példabeszédek E = mc2/
@morph on deer:
E = mc2
a2 + b2 = c2
tehát
E = m(a2 + b2)
vagyis az energia egyenlő a tömegnek és a befogók négyzetösszegének szorzatával, azaz minden, ami relatív, az egyben derékszögű is.
Íme az einsteini és az archimédeszi világkép egyesítése!
:)
süti beállítások módosítása


Függő Hírügynökség © 2012 | Impresszum | Médiaajánlat | Monarchia | Antimetál | Spoiler | Muszlim Csajok |