Robbie Williams beégett, de nem lepődtünk meg - Függő Hírügynökség

northpark_sidebar.png

 

spoiler_1.png

 

antimetal.png

muszlimcsajok_1.png

Tamás J. Bertalan

DALFEJTŐ - Az ember, akinek "a zenéje miatt" járnak az emberek a koncertjeire, szokás szerint ráment valakire a közönségből, csakhogy ezúttal alaposan mellényúlt. Addig jár a korsó a kútra, amíg el nem törik.

 

robbiehawer.png

 

Őrületes ikertoronyság!

 

Robbie Williams-et nagyon sokan szeretik.

 

Én nem tartozom közéjük. A zenéjével nincs különösebb bajom, unalmas konzervpop, vérprofi kivitelezéssel, magyarul olyasmi, amire mindig is volt és lesz is igény, lehet rá bólogatni, meg csápolni, oszt annyi. Az kétségtelen, hogy ez a srác... bocs, szóval ez a vénülő fószer soha még egy lábjegyzetnyi sort sem fog hagyni a könnyűzene egyetemes történetének könyvében, de ezzel semmi baj, nem alkothat mindenki maradandót, meg az tök unalmas is lenne.

 

Egyszóval ő egy tipikus haknizenész, és ez rendben van így.

 

Robbie Williams, mint jelenség azonban már sokkal viccesebb. Az emberek ugyanis özönlenek, hogy láthassák, és közben azt hazudják, hogy a zenéje miatt kíváncsiak rá.

 

Holott ez csak a felszínen van így.

 

Robbie Williams legfőbb attrakciója nem a zenéje, és még csak nem is a hangja, ami amúgy jó.

 

  • Az ő fő exportcikke a segge.

 

  • Meg az izmos mellkasa.

 

  • Meg az arca.

 

  • Egyszóval: a teste.

 

Robbie Williams-re azért kíváncsiak az emberek, mert kajakra bejön nekik, mint pasi. Egy szexin öregedő rosszfiú, akit a párjuk helyére képzelnek, és néha álmodoznak róla, hogy milyen izgalmas lenne az élet egy ilyen macsó mellett. Ha ugyanezeket a dalokat egy unalmas, átlagos kinézetű, semmilyen fickó adná elő ugyanilyen színvonalon, feltehetőleg senkit nem érdekelnének, hiszen a session zenészekért sosem rajong senki.

 

Robbie Williams legfőbb erénye persze az, hogy énekes. Ezzel ugyanis sikeresen ad felmentést a rajongóinak, akik így abba a hamis illúzióba ringathatják magukat, hogy nem egyszerűen kangörcsöt (vagy ha tetszik: nősténygörcsöt) kapnak egy tetkós, jóképű drogos rocksztártól, hanem kifinomult zenei ízléssel rendelkeznek.

 

Hiszen milyen jó hangja van.
Meg mekkora sztár.

 

A legviccesebb, hogy míg Williams rajongói konstans tagadásban élnek, addig

 

ő maga tökéletesen tisztában van vele, hogy valójában a szórakoztatóipar prostituáltja.

 

Nem véletlen, hogy koncertjeinek állandó showeleme egy hatalmas franciaágy, amiben aztán egy szerencsés rajongó eltölthet vele egy dalnyi időt.

 

Mert persze nem a szexről szól az egész, meg arról, hogy a fél világ megfarkaltatná magát Robbieval, hanem a zenéről, hiszen mindez egy koncerten történik.

 

Történetesen ha egy sztriptízbárban vagy egy szexexpón látnánk ugyanezt, megbotránkoznánk, vagy ha azt nem is, legalább helyesen könyvelnénk el magunkban a látottakat nyilvános kurválkodásként.

 

Persze aki kurvának áll, az ne csodálkozzon, ha basszák, így aztán törvényszerű volt, hogy egyszer ő is mellényúljon, ha már a karrierje nagy részét arra fűzte fel, hogy elcsábítja az embereket. Így esett meg, hogy az egyik koncertjén a csajról, akinek elkezdett szexuális utalásokat tenni kiderült, hogy még csak 15 éves.

 

 

 

Tanulság nincs, talán csak annyi, hogy talán mégis jobb lett volna az éneklésre koncentrálni a flörtölés helyett.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fuggohirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr698017881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tökéletesen egyetértek a post minden egyes szavával. csak az angels ne lenne. az azért elég rendben van, sok mindent megbocsátok.
"egy lábjegyzetnyi sort sem fog hagyni a könnyűzene egyetemes történetének könyvében"

Azért egyetlen nap alatt eladni 1,5 millió koncertjegyet szerintem minimum egy lábjegyzet.
@thob: másfél millió ? hűha

mint a reklámban: "egyen tehénszart, 50 milliárd légy nem tévedhet"

minden celeb Győzikétől a Balázsig ugyanez a minőség mint ez a pocséksegg
@bloglegelő: leérveltél a gecibe :((
@thob:

nem szeretem a csávót, de rengeteg előadóra igaz, akit az elmúlt 10 évben körbeszopkodtak... (Amy Winehouse, Lady Gaga, Michael Bublé, Sam Smith, az "igényes" zene képviselői)
A cikkíró nem érti a modern zeneipart vagy inkább a szórakoztató ipart. Mert a Beatles-ért, Elvisért csak a csodálatos zeneszerzői képességei(k) és a profi zenei tudásuk miatt voltak oda, ugye? (Ha jól emlékszem McCartney az elején még kottázni sem tudott...., de lehet, hogy éppen Lennon volt). A sikítozó rajongók sem tiszta zenei áhítatban üldögéltek, álldogáltak a koncerteken.
Persze lehet mondani, hogy ott jobb volt az egyensúly a szexepil (azokban az esetekben férfi vonzerő - Madonnánál, Shakiránál stb. női vonzerő) és a zenei szaktudás között.

Robbie Williams is egy köztes út. Csináltak neki bizony pop szempontból nagyon jó számokat (Angels, She is the one, Let me entertain you, Kids etc.). Persze ezeket nem mind vagy nem kizárólag ő írta, hiszen előadó és nem feltétlenül zeneszerző. Voltam a koncertjén a szigeten és maximumot adott. No nem kell tagadni, hogy ez egy hakni volt, de annak elég jó. Rengeteg volt az idegen tollakkal ékeskedés (Queen blokkok, My way stb.), meg a női rajongók virtuális baszása, de ez vele jár. Emellett volt 6-8 kiváló szám, amit érdemes volt meghallgatni.

Szóval showként maximálisan értelmezhető és élvezhető volt (bár nyilván férfiként a nőkkel nyavajgós részeket untam). Egyébként a show ugye másképpen, de minden zenei elembe beszivárgott: rock / metál téren Alice Cooper / Kiss / Rammstein / Manson / Slipknot és még hosszan lehetne sorolni, hogy mennyien raknak bele show elemeket, de a többi irányzatban is.
A cikkíró nem érti a modern zeneipart vagy inkább a szórakoztató ipart. Mert a Beatles-ért, Elvisért csak a csodálatos zeneszerzői képességei(k) és a profi zenei tudásuk miatt voltak oda, ugye? (Ha jól emlékszem McCartney az elején még kottázni sem tudott...., de lehet, hogy éppen Lennon volt). A sikítozó rajongók sem tiszta zenei áhítatban üldögéltek, álldogáltak a koncerteken.
Persze lehet mondani, hogy ott jobb volt az egyensúly a szexepil (azokban az esetekben férfi vonzerő - Madonnánál, Shakiránál stb. női vonzerő) és a zenei szaktudás között.

Robbie Williams is egy köztes út. Csináltak neki bizony pop szempontból nagyon jó számokat (Angels, She is the one, Let me entertain you, Kids etc.). Persze ezeket nem mind vagy nem kizárólag ő írta, hiszen előadó és nem feltétlenül zeneszerző. Voltam a koncertjén a szigeten és maximumot adott. No nem kell tagadni, hogy ez egy hakni volt, de annak elég jó. Rengeteg volt az idegen tollakkal ékeskedés (Queen blokkok, My way stb.), meg a női rajongók virtuális baszása, de ez vele jár. Emellett volt 6-8 kiváló szám, amit érdemes volt meghallgatni.

Szóval showként maximálisan értelmezhető és élvezhető volt (bár nyilván férfiként a nőkkel nyavajgós részeket untam). Egyébként a show ugye másképpen, de minden zenei elembe beszivárgott: rock / metál téren Alice Cooper / Kiss / Rammstein / Manson / Slipknot és még hosszan lehetne sorolni, hogy mennyien raknak bele show elemeket, de a többi irányzatban is.
Azért Amy Winehouse hangja elég különleges, míg Robbi tata konkrétan semmit sem tett le asztalra, 2 év múlva a kutya sem fog rá emlékezni, néhány öregedő macán kívül, akiket esetleg megfarkalt...
süti beállítások módosítása


Függő Hírügynökség © 2012 | Impresszum | Médiaajánlat | Monarchia | Antimetál | Spoiler | Muszlim Csajok |