A Sziget legizgalmasabb napja élőben - Függő Hírügynökség

northpark_sidebar.png

 

spoiler_1.png

 

antimetal.png

muszlimcsajok_1.png

Tamás J. Bertalan

DALFEJTŐ - A tegnapi haláli unalom után ma végre turbó üzemmódra kapcsolunk, elvégre ma lesz a Sziget legizgalmasabb napja. Hogy miért? Hát mert mi ott leszünk! Meg aztán ott lesz a Blur is, igaz, olyan laza 10-20 éves késéssel. De lesz még Mistery Jets, !!!, Calexico, Peter Björn & John, meg egy csomó olyan dolog, amit nem lehet kihagyni (mint a Logikai Játékok Sátra, muhaha!). Váltott műszakban, most Géza stúdiózik. Minden dőlt betűs részért őt lehet felelősségre vonni.

 20130809_184211.jpg

 


14:19 Baszogat a pacalarcú főnök, úgyhogy kissé meg vagyok csúszva, pedig háromra már kint akartam lenni. Így most lemaradok a TheShowCrew-ról (ejtsd: TesóKrú). Annak idején Pappa csinált nekik egy menő klippet, itt lehet rá feszülni! Addig is még meghallgatom tízszer a Beetlebum-ot, hogy tudjam majd fejhangon üvölteni az első sorban, felváltva azzal, hogy "Vedd el a testem, Damon Albarn"!

16:24 Párbeszéd a bejárat felé menet:
-Jegyet veszek!
-Én is!
-Kell? Én adok el neked!
-Az előbb még venni akartál, de minek?
-Hát hogy eladjam neked drágábban!

16:34

-Staff-jegy tizenkettőér'? 
-Bankkártyát elfogadsz?

Bezzeg amikor én voltam, akkor csupa Néma Levente zizegett körülöttem. Mondjuk úgyis csak a következő párbeszéd dobta volna fel az ottlétemet, ami úgy kezdődött volna, hogy: "Kérsz egy kis sört/kólát/hambit/szotyit/drogot/nem dorgot/bármit?"

17:54 !!!: ???
Na jó, valójában egész vicces, ahogy a csàvó a fankis groove-ok közepette. A neve mostantól Fankiss Elemér.


A tisztánlátás végett a !!! egy zenekar, ejteni meg úgy kell, hogy: Chk, Chk, Chk, és pont ilyen faszán tolják. Bár aki ezt nem tudja, az rohadtul 2012-ben él.

18:21 Van egyszemélyes habparty is, egy afrofrizurás csóka kell hozzá, egy röplabdaháló, meg rengeteg szappanos víz!

18:39 A Colosseumban Aután megy a szeletelés, meg a tektonik, ami amúgy most komolyan a kőzetlemezek mozgásáról kapta a nevét? Amúgy ezt a plafonemelgetős táncot sosem értettem.


tektonit.jpg


Botlábú topogók totyognak a Szigeten. Amúgy én gyík voltam elmenni a Logikaland sátorba, de te ezt most megcselekedheted, ha már úgyis ennyire izgis arconpörgésekbe sodródsz a Szigeten.

18:51 Potom 600 pénz egy zsírosdeszka, avagy a traditional hungarian food! Hülyének is megéri! Én mondjuk még nem találkoztam olyan külföldivel, aki nem undorodott volna tőle de az ital csodákra képes.

függő.jpg

19:15 Shutka Roma Rap a legnagyobb tanár, pedig bánatosan kevesen voltak rajta. Géza, sürgősen szúrd be a Reprezent című számukat ide alább! Küldök fotót is! 

Legyen a te akaratod szerint. Mellé egy fröccsöt is beszúrok az arcomba, ha m-r tegnap nélkülöznöm kellett. Szegény én. Viszont most már aztán elég legyen a mismásolásból. Nem fair ám, hogy te itt beágyazásokkal kummantod el a tisztességes szöveges kontentet, hé!

shutka.jpg



Tamás nem megy el a Halott Pénz koncertre, amit nagyon rosszul  tesz. Jó, pont egybeesik a Blur rel, de azt pont nézhetné live streamben baszki. vagy ott a youtube bástya!


20:03M.I.A. koncerten már voltam, bitang rossz volt, még azok a számok is, amik amúgy jók. A Seeed feldolgozásában még annyira sem működik. A csajom szerint olyan, mintha az euróvìziót nézné: giccses és közhelyes.

20:32 A Seeed olyan a Blur előtt, mintha löncshús volna az előétel az argentín bélszínvacsorán.

20:38 Itt egy csávó System of a down zászlóval. Szegénynek nem szóltak, hogy ők már kevésbé szeretnek bennünket, érthető okokból.

23:15 Megvolt a Blur, de mivel koncert közben telózni parasztság ezért utólag a lényeg: Girls & Boys volt az első, Song 2 az utolsó. Damon Albarn gondoskodott a folyadékbevitelről, kábé tíz liter bizet locsolt szét a közönségre. Valaki mindig befingik a legnagyobb tömegben. A Tender, bármennyire nem szeretem, élőben működik. Meg az egész, úgy alapvetően. Azért zárásképp egy Death of a party-t el tudtam volna viselni.



Ezt? Mondjuk? Fúj de reklámozlak téged.


23:40 This is how we roll in the motherfucking VIP! Fotó Persze nem egy Balaton Sound, de azért az origami-hajtogatott fehér székek így is eléggé adják a luxy életérzést. Na jó, az igazság az, hogy a VIP valójában hóttunalmas hely, az egyetlen előnye, hogy kicsit kisebb sor áll a pultnál. Egyrészt viszont tele van újságírókkal, meg olyan emberekkel, akik képesek kiskosztümben kimenni a Szigetre, tehát alanyi jogon járna nekik egy vaskos képenhányás. Másrészt valamiért Magyarországon azt hiszik, hogy ha valahol fehér bútorok vannak enyhe lilás megvilágításban, attól máris igényesnek tűnik valami. Pedig ugyanazokon a rozzant műanyagszékeken tespedhetünk, mint bárki a vidéki nyaralója udvarán.

20130809_233811.jpg


00:24 A Woodkid meglepően tök fasza. A Punnany meg hiába írta az idei Sziget himnuszát, nekem továbbra is egy parasztvakító közhelygyűjtemény. Ezt írom, erre aszongya a csávó: "Szabadság, egyenlőség, testvériség!", hát köszi. De most komolyan, a Punnany a magyar könnyűzene Coelho-ja!

 

02:10 Mivel a 'kezdet szövegeihez már nincs agyam ilyen későn (korán?), a party arénában meg csak köcsögök topognak winamp-muzsikára, ezért elhúzok haza. Összességében még az idei Sziget legjobban várt napja sem hozta a korábbi évek színvonalát, és az amúgy zseniális Blur (meg hideg sör és forró tequila) nélkül valószínűleg halálra untuk volna magunkat. Így azonban még mindig elégedettek vagyunk.

http://fuggohirugynokseg.blog.hu/2013/08/09/a_sziget_legizgalmasabb_napja_eloben

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fuggohirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr295453720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása


Függő Hírügynökség © 2012 | Impresszum | Médiaajánlat | Monarchia | Antimetál | Spoiler | Muszlim Csajok |