Függő Fittness - Gyúrjon az augusztus 20-i tűzijátékra Ön! - Függő Hírügynökség

northpark_sidebar.png

 

spoiler_1.png

 

antimetal.png

muszlimcsajok_1.png

Chat Géza

COSMOPURITÁN - Az utóbbi időben teszteltünk már elég sok mindent. Teszteltük a Sziget legunalmasabb napját, izzadtunk egy kazánházra erősen hajazó tetőtéri szobában, de ellenpontként fröccsöt is vedeltünk, mindezt a köz érdekében, persze. Most lenyomunk minden fittness gurut és megkíséreljük a lehetetlent: a strandszezon kellős közepén kigyúrjuk magunkat, hogy az augusztus 20-i tűzijátékkor a bedurrant bicepszektől legyenek elájulva a kétgyermekes családanyák, hogy a túlcsorduló tesztoszteronunk hármas fiú ikertestvérekkel termékenyítsen meg minden nőt, akinek a tekintete csak az olajtól gyöngyöző vádlink felé pásztáz éppen. A királyi többes Gézára és az ő satnya, kidolgozatlan, egyáltalán nem is létező izomcsoportjaira vonatkozik, mert volt olyan bátor bevállalni ezt az emberpróbáló feladatot. Az egész az ő hülye ötlete volt.

Figyeld meg bástya, szálkásabb leszek, mint egy aranykárász! - mondta Géza és lenyomott öt fekvőt, amitől kifulladt, majd sörért és pizzáért rimánkodott, mint egy csecsemő.

én és rock.jpg
Az önirónia minden kénköves bugyrát megjárva hívnám fel a figyelmet saját testem satnyaságára, azokra a pipaszár lábakra, a szép irodabarna bőrre, valamint a sokat sejtető, de az "ápol és eltakar" funkciót bőven ellátó 100% igény F&F fürdőgatyára, és végül  a főnőktől kapott laza pénteki levelek legnagyobb találmányára, a képen alkalmazott Comic Sans betűtípusra.

A próba lényege, hogy öt nap alatt valami szemmel látható fejlődést érjek el satnya testemen, mindezt por, koksz, tű, kondi bérlet és személyi edző nélkül. Nem tudom hány centis izomnövekedésre számíthatok, így a cél a puszta optikai tuning.

A Függő Gyurma: Otthon fogok a hajszálereim szétpattanásának diszkós ritmusára edzeni. Egyrészt így senki sem látja, ahogy szerencsétlenkedek, másrészt nem fogok izomhegyek között egy konditeremben egy gépért sorba állni és pénzért bohóckodni, amikor otthon a négy fal között mindezt (profi gépek és szétcuccozott Izom Tiborok nélkül) ugyanúgy megtehetem. És otthon csak a csajom röhög rajtam, hogy mekkora egy gyíkarc vagyok, hogy 1 kg-os bugyirózsaszín súlyzó(ká)val mellizmozok. Konkrét edzéstervem sincs. Az én koncepcióm az intenzív edzésen alapszik, ami valami 15-20 olykor 30 perces, szünet nélküli edzésféleség. A lényege, hogy addig emelgetem a súlyzót fel, le, oldalra, előre amíg a távkapcsolót sem tudom kínhalál nélkül uralmam alá hajtani. Ezt az edzéskultúrát napjában kétszer követem el. Egyszer reggel, majd az egyhuzamban nyolcórás irodában tespedés után hazaérkezéskor megint. (Ez utóbbi esemény többször is esőnapot kaphat. Vígan lehet halasztgatni a "majd holnap"-ra.) Az esti szekció egy kicsit lazább ugyan, de itt már kedv kérdése, hogy ezeket a gyúró szessönöket hányszor nyomja le az ember. Én lefekvés előtt is szoktam, csak azért, hogy az izomgörcs beálltától tutira fáraópózban kelljen átvészelnem az éjszakát. (Lábra nem gyúrok, mert ezek a dzsúdós vádlik több év lépcsőzés után sem fognak schwarzeneggeri szinteket látni.)

Függő Fittness Ételkultúra. Na, ilyen nincs. Nekem amúgy sincs, úgyhogy ebbe nehéz lesz rendszert találni, de próbálom tartani magam a napi háromszori étkezéshez. Fekete László fél fogára sem elegendő falatokkal fogom ellátni a szervezetemet, de alapjaiban normál mennyiségű tápértéket bevitelt tervezek. 59 kg-os versenysúlyú testem a "Ne rinyálj, ne egyél!" éhkultúra aranyba öntött bálványa, ezért nem lesz gond erre a fogyasztásra való átállással, még mielőtt bárki aggódni kezdene és már hívná is a gyeviseket.


izom.gif


Arcom, mióta GY.U.R.O.K.


Hétfői hajrá

Mivel most kezdem, ezért még nagy a lelkesedés. Lenyomom a reggeli adagot, semmi extra, a munkában sem akarok megdögleni, olyan kettő óra magasságában bebiflázom a maradék tésztámat, ötkor irány haza, hogy a kanapé is felvegye a seggformám, aztán nagyüzemi hambi készítés és evés, a bevitt kalóriát pedig a növények megöntözéséhez szükséges 20 literes vízzel teli kanna emelgetésével és különböző irányba történő orientálásával égettem el vagy építettem be az izomzatomba, tudja a fene. Lefekvéshez kis bicepsz-tricepsz gyakorlat meg némi bor a porzó garatra, csak azért, hogy a vérképem is fasza legyen.

Keddi nyomasztás

Hatkor kelek és érzek a kezemben egyfajta kellemes húzódást, amire persze jól rápumpálok. Mivel nem ismerem a mellizom mérésének szigorú etikettjét, ezért csirkeszárny vastagságú, nevetségesen kicsi bicepszem méregetésével fogom lemeózni az edzéstervem sikerességét. Egyelőre 29,7cm a plafon, de ahhoz annyira kell feszítenem, hogy nem kap vért az agyam. Emlékeim szerint, ifjú titán koromban ez 26 cm volt, mondjuk azt colstokkal mértem. Reggelire 2 pohár tej plusz egy téli szalámis szendvicset dobok be arcba, amit délután kettőkor csapatok szét egy házi hamburgerrel meg fél liter zéró kólával. Meló után ugyanezt a menüt, de a kólát sörre cserélve szintén lenyomom és tunyulok egy kicsit a közepesen kényelmes kanapén. A napi lustálkodást túlzottan is letudva erőt veszek magamon és nekifekszek az esti gyurma szessönnek. Nem volt kellemes. Rohadtul nem volt kedvem hozzá, pláne, hogy semmi változást nem tapasztaltam magamon. Igen, én két nap alatt csodát akarok, hogy dagadjanak az erek, hogy pattanjon szét rajtam a póló, menjen össze a pöcsöm, ilyenek, tudjátok. Ehhez képest meg semmi.

Szerdai szarakodás

A testem nem akceptálja a növekedést. A konditermes szakzsargont nem ismerve mellőzném a reggeli edzésmenetem tételes leírását, viszont azt elárulhatom, hogy egyre kevesebb mozgástól is úgy elfáradok, mint a szemét. Most ez vagy azt jelenti, hogy egy tohonya kis pöcs vagyok vagy azt, hogy izmaim ellenem és a "Szépre gyúrom magam" küldetésem ellen lázadoznak. Reggeli energiabevitel meg is volt, amit 8 óra kényszeres lazulás követ. Este edzés, de ki nem szarja le.

Csütörtöki csoda

Be kell vallanom, hogy ugyan külsőre semmilyen változás nem tapasztalható. Nem kellett keresetlen bókok hadától szarul éreznem magam a Deákon pusztulás kellős közepette, belülről viszont folytonossá vált egyfajta kellemes melengető érzés, érzem, ahogy dagad az izmom, hogy pumpál a karom, hogy minden izmom megfeszül és szétrepednek rajtam a minőségi textilek. A mai táplálékbevitelem leginkább cukros dolgokból állt, így elhatároztam, hogy véget vetek a kísérletnek és levonom a nagy konzekvenciákat.


izm.jpg


1) tök jó ritmust ad az ember életének ez a reggeli és esti tízperces kis edzés

2) feleslegesnek tűnhet, de nem az (tényleg)

3) pár nap alatt nem lehet csodát csinálni vagy csak igen kicsit

4) gyengének lenni szar

5) nem lehet mindenki Kathi Béla

Az egyhetes edzéstervet leginkább kéthetesre kell bővíteni, amit közepesen szigorú diétával kellene kiegészíteni, ami egy újabb sablon fittness cucc lenne. Én speciel ezzel a semmilyen szinten sem komoly gyurma kultúrával 4 nap alatt jóindulattal 1 cm-es bicepsznövekedést értem el. POW! Ez persze lófasz, de lássuk be, pont egy centiméterrel több a semminél. De azért nem bolondultam bele az izmozásba, viszont a tükrös önfotózásba rohadtul belejöttem, amivel tutira nem hagyok fel egyhamar. Ja és még valami. Személyi edzők és nyikhaj kis trollok kíméljenek, mert előbbiek okoskodása nem érdekel, utóbbiak pedig kapnak egy barackot a fejükre valaki nálamnál határozottabb megjelenésű "ismerősömtől." Nem ám, nem lesz semmi, írjon mindenki bátran, úgyse tudok mit tenni, elfúj a szél, mint egy nylon szatyrot.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fuggohirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr195458636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azért Nobel-díj nem jár azért a felfedezésért, hogy a súlyzózástól nagyobb lesz a bicepszed. Kíváncsiságból hagyd abba egy hétre, aztán mérd le megint, érdekelne az eredmény :)

Az, hogy nekiálltál mozogni - amihez tényleg nem kell sem személyi edző, sem konditerem - az önmagában jó és dicséretes dolog. Az, hogy nem akarsz schwarzeneggeri izmokat, egyéni dolog, nem is kell - és nem is tud - mindenkinek úgy kinéznie.

Ha pedig valaki nem elégedik meg annyival, mint te, annak hagyd meg a konditermet, nagy súlyokat stb. Mert ha valaki Hulk akar lenni - és most hanyagoljuk a "cuccozás" féle sztereotípiát - akkor bizony nem lesz elég messze sem ennyi mozgás.

Vannak olyan gyakorlatok, amiknek nem lehet ész nélkül nekiállni (bemelegítés, megfelelő mozgás elsajátítása stb.). Nálad is simán jelentkezhetnek a hiányosságok, a bemelegítés elhagyása, a rosszul végrehajtott gyakorlat miatti sérülések stb. Nem törvényszerűen és persze nem egy hét alatt.

Ismétlem, nem kell személyi edző, de azért nem árt tisztában lenni alapdolgokkal - és nem a táplálékkiegészítőkre gondolok -, a helyes gyakorlat végrehajtással stb. Lehet hülyén hangzik, de még gyújtós aprítgatás közben is le lehet sérülni, ha nincsenek bemelegedve az izmok, illetve nem szokta meg a szervezeted a terhelést (nem helyes a "gyakorlat végrehajtási módja", túlvállalod magad, egyebek).

Összegezve: további jó mozgást, csak ne ész nélkül.

Ui.: nem vagyok se konditeremtulajdonos, sem update részvényes, izomtibor meg pláne nem. Csak magam is mozgok - több év kihagyás után -, némileg komolyabb időt és energiát áldozva rá, mint te most és volt amit én is saját káromon tanultam meg.
süti beállítások módosítása


Függő Hírügynökség © 2012 | Impresszum | Médiaajánlat | Monarchia | Antimetál | Spoiler | Muszlim Csajok |